Jom Cantik!

Rahsia Mata Wanita


Kenali wanita menerusi rupa bentuk matanya. Tapi janganlah percaya 100% ye. Kalau betul cuma kebetulan je.


Mata wanita bersaiz kecil

Wanita tersebut adalah seorang yang peramah, banyak cakap, kurang pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Bila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.


Mata wanita bersaiz sedang

Wanita tersebut adalah seorang yang sederhana, tidak banyak berahsia, ada pertimbangan, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.


Mata wanita bersaiz lebar

Wanita tersebut adalah seorang yang cukup kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Tapi boleh setia. Nafsu syahwat tinggi.


Mata wanita selalu berkedip

Wanita tersebut adalah seorang yang pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Wanita ini baik


Mata wanita jarang berkedip

Wanita tersebut adalah seorang yang istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil,bertanggungjawab,tidak cerewet, membantu dan membahagiakan.


Mata wanita cengkung


Wanita tersebut adalah seorang yang kurang memuaskan, materialistik, hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, bila anda susah dia tidak peduli.


Mata wanita redup

Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hati tidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat, mengumpat, irihati, kejam, kasar,mencemuh, pemarah.


Mata wanita seolah tersembul keluar

Sifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan, ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.


1 comment:

  1. hi friends... please follow me. http://adsenseptc.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails